אל תתנו לשמש לסנוור אתכם

    עפר גדנקן No Comments on אל תתנו לשמש לסנוור אתכם

    הגנו על העיניים שלכם במשקפי שמש אכותיות ממותגים עולמיים ברשת 'אופטיקל סנטר'

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך הבא, הקיץ הגיע, ואיתו הימים החמים שטופי השמש, רשת 'אופטיקל סנטר' יוצאת במבצע חסר תקדים למשקפי שמש מסגרת Level  בסכום של 199 ₪.  הרשת מציעה מגוון רחב של משקפי שמש אייכותיים, כך תוכלו להגן על העיניים מפני נזקי קרני השמש!

    רשת אופטיקל סנטר  – רשת אופטיקה ושמיעה הראשונה בגודלה בצרפת עם 20 חנויות בישראל מציעה את האייכות והמקצוענות גם במשקפי השמש, לרשת, חנויות גדולות ומרווחות המאפשרות חווית קניה משובחת ומגוון בלתי נגמר של דומגאות, ומסגרות גם לבעלי מספר!

    זה ידוע שבכל הקשור לראיה ושמיעה אין מקום לפשרות, גם אם כיום משקפי שמש נתפסים בהחלט גם כאביזר אופנה ואקססוריז, אבל ברור שהמטרה הראשונית שלהם היא להגן על העיניים מפני קרני ונזקי השמש, ולכן חשוב מסנני קרינה ברמה גבוהה. ברשת אופטיקל סנטר תוכלו לקבל מסגרות משקפי שמש, התאמת משקפי שמש לבעלי מספר, עדשות שקופות המתכהות עם החשיפה לשמש, וכל הקשור להגנה מהשמש מהמקצוענים והמומחים באופטומטריה שברשת, ליהנות מסטנדרט שרות מהרמה הגבוהה ביותר.

    חשוב להגן על העיניים אבל לא פחות חשוב היופי, משקפי שמש בהחלט משמשים כתכשיט ואביזר משלים לפנים, לכן ברשת אופטיקל סנטר תוכלו למצוא מגוון עשיר של מסגרות משקפי שמש, ממיטב המותגים בעולם, ובמחירים זולים. כך תוכלו למצוא ללא ספק את המסגרת שתחמיא ותתאים לכם.

    המבצע על מסגרת  Level עד 399 ₪ ותקבלו אותו בסכום של 199 ₪ + עדשות פלסטיק אינדקס 1.5 חד-מוקדיות  Lyris  (טווח 6 – עד6+, צילינדר 2) גוון C . ט.ל.ח. בכפוף לתקנון.

    מבצע נוסף: 25% הנחה על כל משקפי השמש בחנות מכלל המותגים. ללא כפל מבצעים. ט.ל.ח. כפוף לתקנון.

    הידעתם? ברשת אופטיקל סנטר כל עובדי החנויות מומחים מקצועים באופטומטריה.

    הידעתם? בכל חנות ברשת  יש מעבדה במקום, ולכן המשקפיים יכולים להיות מוכנים עוד לאותו היום! מזמינים אתכם להיכנס לחנויות, לקבל שירות מהמקצוענים, ליהנות ממגוון ומבחר בלתי נגמר של משקפי שמש ולהגן על העיניים שלכם מפני קרני השמש.

    לרשת אופטיקל סנטר סניפים ברחבי הארץ: חדש בבני ברק – רח' רבי עקיבא 128 | ירושלים – רח' כנפי נשרים 7,

    בית שמש, חיפה, נתניה, ראשון לציון ועוד..



    0 תגובות